ul. Młynarska 24, 58-300 Wałbrzych

Stomatologia

• Znieczulenie komputerowe The Wand50 zł

THE WAND

The Wand, czyli magiczna różdżka sprawia, że każdy zabieg staje się bezbolesny i w pełni komfortowy. Metodę znieczulania The Wand można zastosować w leczeniu zachowawczym, protetycznym, w endodoncji, pedodoncji, ale również w każdej innej dziedzinie stomatologii. Już po pierwszym znieczuleniu wykonanym z zastosowaniem urządzenia The Wand wielu pacjentów nie wyobraża sobie powrotu do „starej” metody znieczulania.

Wand: co to jest i jak działa?

The Wand służy do bezpiecznego, bezbolesnego znieczulenia przed zabiegami stomatologicznymi.

Wand pozwala zminimalizować lub całkowicie zlikwidować dwie główne przyczyny, które są źródłem bólu przy aplikacji znieczulenia. Ponadto umożliwia stosowanie technik znieczuleń, które dają pacjentowi dodatkową korzyść – pełną sprawność mimiczną, co oznacza, że wychodząc z gabinetu może normalnie mówić, uśmiechać się i jeść.

W znieczuleniu Wand stosuje się te same, bezpieczne preparaty znieczulające (anestetyki), co w znieczuleniach tradycyjnych.

Wand ułatwia lekarzom stworzenie Strefy Łagodności dla swoich pacjentów. Bez zastrzyków, bólu i stresu. Cały zabieg znieczulenia jest przeprowadzany pod kontrolą komputera, a płyn znieczulający lekarz wprowadza za pomocą specjalnych końcówek aplikacyjnych.

Sam zabieg znieczulenia wygląda i przebiega zupełnie inaczej niż znany Ci zastrzyk. Łagodnie, komfortowo, bez bólu.

Wand to jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń w gabinecie lekarza dentysty. Od wielu lat sprawdza się na całym świecie. To technologia na miarę XXI wieku, gdzie w centrum procesu terapii znajduje się człowiek, a nie choroba. Podstawową wartością medycyny staje się – obok skuteczności leczenia – dobrostan pacjenta, bezbolesność i minimalna inwazyjność procedur medycznych.

Komputer

Komputer Wand w całości steruje parametrami wpływającymi na komfort, bezpieczeństwo i skuteczność podczas podania znieczulenia. To niewielkie urządzenie, które w czasie aplikacji znieczulenia jest umieszczone obok fotela, na którym siedzi pacjent. Komputer wydaje dźwięki monitorujące i polecenia głosowe dla lekarza.  Dodatkowo diody umieszczone na urządzeniu sygnalizują bieżące parametry procesu aplikacji, w tym również pracę systemu kontroli ciśnienia (Dynamic Pressure Sensing, w skrócie DPS).

Końcówki aplikacyjne

Końcówki aplikacyjne Wand mają unikalną, opatentowaną budowę, która umożliwia przeprowadzenie znieczulenia w sposób całkowicie odmienny od tradycyjnej strzykawki. Są bardziej precyzyjnie i nie powodują bólu. Wyglądają jak plastikowy, cienki długopis, zakończony niewielką igłą. Końcówki są jednorazowego użytku i każdy pacjent jest znieczulany nową, sterylizowaną fabrycznie, jednorazową końcówką aplikacyjną.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych i akceptuje politykę prywatności.