REWOLUCYJNA FORMUŁA SIEDMIU PEPTYDÓW I KWASU HIALURONOWEGO

DO ZATRZYMANIA WYPADANIA I REWITALIZACJI WŁOSÓW

EFEKTY ZABIEGU

Zagęszczenie, wzrost, odbudowa, pogrubienie, pielęgnacja, rewitalizacja, blask, odnowa kolorytu.

WSKAZANIA
  • Łysienie i przerzedzenie włosów u kobiet i mężczyzn celem zatrzymania wypadania włosów, pogrubienia, zagęszczenia i wzmocnienia oraz odnowy kolorytu.
  • Łysienie androgenowe u kobiet i mężczyzn.
  • Przygotowanie skory do przeszczepu włosów.
  • Poprawienie wzrostu włosów po przeszczepie.
  • Dla każdego kto chce pogrubić, zagęścić, wzmocnić włosy czyli terapia pielęgnacyjna dla kobiet i mężczyzn.
SKŁAD LEKU
  • Kwas hialuronowy,
  • dekapeptyd 28,
  • oligopeptydy 71,
  • oktapeptyd 2,
  • dekapeptyd 18,
  • oligopeptydy 54,
  • oktapeptyd 11,
  • dekapeptyd 10.

PROGRAM TERAPII WŁOSÓW

Leczenie ma na celu powstrzymanie wypadania włosów, pobudzenie wzrostu i pielęgnacje skóry głowy. Wspomaga krążenie krwi i rewitalizuje mieszki włosowe. Pobudza wzrost, zwiększając wielkość mieszków włosowych. Unikalny zestaw składników działa stymulująco i odżywczo na komórki skory głowy – wzmacnia i odbudowuje mieszki włosowe, co w efekcie doprowadza do odzyskania przez nie gęstości i zdrowszego wyglądu. W preparacie który jest wyrobem medycznym posiadającym certyfikat CE zastosowano technologie przedłużonego uwalniania substancji.

LECZENIE

Na ogół stosuje się serię 4 zabiegów co 14 dni. Injekcje w skore właściwą 0,05 ml na punkt ok 50 wstrzyknięć. Przed przeszczepem w miejsca z którego pobiera się przeszczep 2 injekcje co 14 dni – 8 tyg przed zabiegiem przeszczepu. Po przeszczepie 6 tygodni po 4 sesje co 14 dni. W terapiach pielęgnacyjnych 4 zabiegi co 14 dni.

PRZYGOTOWANIE DO ZABIEGU
  • 1 tydzień przed zabiegiem zakaz picia alkoholu.
  • Należy umyć głowę w dniu zabiegu.
PRZECIWWSKAZANIA
  • Choroby zapalne skóry głowy
  • Alergia
  • Pacjenci przyjmujący leki immunosupresyjne i sterydy
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Niewyrównana cukrzyca
  • Reumatoidalne zapalenie stawów
  • Powtarzające sie anginy i zapalenia wsierdzia
  • Ciąża i karmienie
  • Przed 18 rokiem życia
POWIKŁANIA
  • Zaczerwienienie
  • Opuchlizna
  • Obrzęk
  • Krwawienie
  • Swędzenie
  • Ból
  • Krwiaki

Objawy te ustępują max po tygodniu.

Wspomaga, Stymulacje, Zapobiega, Wzmacnia , Nawilża

Dermaheal HL

• Zapobieganie wypadaniu włosów.
  • Alopecja.

Dermaheal HL

Dermaheal HL to produkt do skóry głowy, działający regenerująco. Dzięki zawartości czynników wzrostu
i białek biomimetycznych skutecznie ogranicza wypadanie włosów i łysienie, zarówno u kobiet jak i mężczyzn. Wspomaga odrastanie włosów, poprzez rewitalizację cebulek włosowych i stymulacje krążenia. Zapobiega problemom związanym ze skórą głowy i zwiększa gęstość oraz grubość włosów. Stymuluje
i wzmacnia cebulki włosa. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy.

Dermaheal HL to produkt wykorzystujący najbardziej zaawansowaną biotechnologię, zawierający niespotykana dotąd liczbę aktywnych składników, w tym czynników wzrostu i białek biomimetycznych.

56 aktywnych składników:

• 13 witamin,
  • 24 aminokwasy,
  • 5 minerałów,
  • 4 kwasy nukleinowe,
  • 2 czynniki redukujące,
  • 4 peptydy biomimetyczne:
    • Decapeptide-4 (CG-IDP2): wzmacnia włosy, stymulując cebulki do produkcji długich trzonów włosa,
    • Acetyl Decapeptide-3 (Rejuline): rewitalizuje cebulki włosowe regenerując komórki włosa,
    • Oligopeptide-41 (Keramin 1): stymuluje proliferację i migrację komórek włosowych,
    • Copper Tripeptide-1  (CG–Peptyd Miedzi): wzmacnia włosy i stymuluje cebulki do budowy trzonu włosa, wspomaga krążenie w skórze głowy i regeneruje cebulki włosowe.

Produkt Dermaheal  HL został doceniony w prestiżowym konkursie przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych i otrzymał zaszczytny tytuł:

Perły Dermatologii Estetycznej 2013
w kategorii: NAJLEPSZY PREPARAT DO MEZOTERAPII.

nagroda Dermaheal HL